top of page
  • Peter Binó

Dráčik

Leto nám skončilo a k slovu sa hlási jeseň. Teploty pomaličky klesajú, no zrážok je tak pramálo, že ani hríby nerastú. A presne v tomto období sa rád prechádzam po lesoch s košíkom, a pritom objavujem nové miesta.

Tentokrát sme sa s Palim vybrali do hôr. Ale neboli sme sami. Zobrali sme so sebou naše polovičky a urobili sme si krátky výletík. Primárnym cieľom bola ale obhliadka jedného miesta na fotenie jelenej ruje.

Auto sme nechali nad obcou a ďalej sme pokračovali po hrebienku. Chodník nás viedol raz hore, raz dole. Všade navôkol krásna príroda a tak sme si užívali výhľady. Teplé popoludňajšie slnko nás príjemne hrialo. Niektorých (mňa) až moc. Asi po hodinke sme sa dostali na miesto, kde sme nechali baby oddychovať a išli sme na krátky prieskum. Po chvíľke sme sa však vrátili a spoločne sme pokračovali cez lesy späť k autu. Keď sme sa opäť dostali na cestičku vedúcu po hrebeni, čakal tu na nás malý dráčik.

 

Salamandra škvrnitá -Salamandra salamandra-

 

Salamandra prechádzala z jedného lesa do druhého. Hľadala zdroj vody, keďže lesy naokolo boli vyschnuté na prach. Urobil som zopár záberov, pri ktorých som sa trošku pováľal v prachu aj ja, otestoval som minimálnu zaostrovaciu vzdialenosť objektívu a veselo sme sa pobrali domov.

Nakoniec sa z prechádzky stala malá 7 kilometrová túrička ale myslím, že aj naše žienky si to užili.

26 views0 comments

Recent Posts

See All
  • Facebook Social Icon
bottom of page