top of page
  • Peter Binó

Na okraji lesa

Pri pohľade z okna sa mi ani nechce veriť, že ešte pred pár dňami bolo krásne bielo a mrazivo. Tak pridávam pokračovanie predošlého príbehu o líške na výslní.


A ako si tak sedím so zmrznutými rukami pod pazuchami, zbadám pohyb v mladine. "Ďalšia líška! To snáď už ani nie je možné." Prechádza pomedzi nízke smrečky. Čakám na vhodnú chvíľu, kým bude vidno viac ako len chrbát. Líštička sa nakoniec zľutovala a vyšla na voľné priestranstvo. So skrehnutými rukami som ani necítil spúšť pod prstom a tak som len tlačil ruku k foťáku. Škoda, že som zabudol stiahnuť korekciu expozície dole, no podarilo sa to aspoň trošku zachrániť.

Líška hrdzavá -Vulpes vulpes-


Dúfam, že sneh ešte napadne a ja budem mať šťastie stretnúť tieto krásne šelmičky.

57 views0 comments

Recent Posts

See All
  • Facebook Social Icon
bottom of page